HEERLIJK !!!

24 juli 2012 - Richmond, Indiana, Verenigde Staten

Vandaag ben ik in Richmond – Indiana aangekomen. Het is hier koud! Slechts: 77 (23 bij ons) Het heeft hier vandaag geregend, maar ik heb onderweg geen druppel gezien hoor. Wel lekker voor mijn lieve Dory, Die doet het de laatste dagen, meer dan goed. En vandaag helemaal top…. Mooi temperatuurtje voor haar. Houden zo. Ik ben ook blij. Geen geluid van de airco.. Die heb ik uit staan!

Gisteren van St.Louis - Missouri naar Casey – Illionois gereden. Niet zo’n lange rit en een werkelijk prachtige omgeving.  Geen interstate genomen, alleen de highway. Door lieve plaatsjes en dorpjes. Door gehuchten en grotere plaatsen. Vandaag zelfde laken een pak, geen interstate, totdat ik voor Indianapolis stond. Het werden wel erg veel stoplichten… En het scheelde me een uur, door via de interstate rond de stad te rijden. Dat maar gedaan. Ging prima, wel heel veel verkeer. Maar, en dat heb ik al een paar keer geschreven.. zonder die tom-tom is het erg lastig. Je krijgt nu mooi ruim op tijd aangegeven welke rijbanen je moet nemen. Er zijn bij die grote steden enorm veel splitsingen van snelwegen. Dus, een goede aankoop!!!!

Ik ben nog 550 miles van Harristreet af. Morgen ga ik via de highway naar Homerville – Ohio. 201 miles rijden. Dat zijn mooie stukken om te doen. Je hoeft niet te vroeg weg en je bent mooi op tijd op de plaats van bestemming. En het belangrijkste. Je komt niet gebroken aan, want Dory is best een dure lieverd hoor, maar die stoel….. Je weet op een gegeven moment niet meer hoe je moet zitten.  Niet klagen!!!! Ze brengt je daar waar je naar toe wilt, dusssss….

Nu ik zo dicht in de buurt van Harrisburg kom en het met Dory zo lekker gaat, wordt ik steeds blijer . Had net Matthys aan de lijn. Hij zit in Chicago. We zitten dicht bij elkaar!!! Gek, in zo’n groot land. Vrijdagavond 21.00 uur komt zijn vliegtuig aan in H’burg.  Ik kan dus rustig aan doen en heb alle tijd. Wat moet ik daar in dat lege huis. We gaan in ieder geval vrijdagavond een lekkere borrel drinken samen. Die afspraak staat!

Doeg lieverds, groetjes van een blije Rob!

1. Bert & Simone:
    25 juli 2012
    Wat een zalig positief bericht, Rob! Kan me heel goed voorstellen dat je zó onwijs blij bent dat je over 2 dagen gewoon je eigen vlees en bloed weer ziet en kan omarmen en knuffelen, want dat is wat jullie natuurlijk gaan doen. En er zullen wéér traantjes vloeien, wat een heerlijk vooruitzicht!!! In gedachten zie ik die big smile on your face.... Wou dat ik even om een hoekje kon kijken, haha!! Geef Dory maar een klopje van ons op de motorkap. Ze heeft je, ondanks alles, toch maar gebracht waar je haar naar toe stuurde.
    Nog 8 nachtjes.... Groetjes!!
  2. Martina:
    25 juli 2012
    Zo ik ben weer helemaal bij met lezen, en wat ben je al opgeschoten richting het oosten! Gelukkig zonder al te veel problemen, ok wel een nieuwe band en een hitte stopje met agent, maar anders was het wel erg saai geweest ;) Ik geniet nog steeds volop van je verhalen en vind je echt een bikkel! Nog even en dan lekker nagenieten van al je avonturen met Thys en dan komt er natuurlijk nog de reis met Ina, heerlijk!
  3. Nick ruiter:
    25 juli 2012
    hoi rob nog een paar dagen en dan ben je lekker weer met ze tweetjes. en voor die tijd zie je matthys weer en drinken juli lekker een biertje en niet teveel bbq .want anders heb je als je treug vliegt twee stoelen nodig in plaats van een stoel hahaha .geniet er nog maar lekker van en doe maar de groetjes aan matthys
  4. Toos:
    27 juli 2012
    idd....... Heerlijk............... bij ons is eindelijk de zon gaan schijnen, zo zie je maar weer dat de een blij is met een beetje meer en de ander met n beetje minder.
    Neem ook gewoon je tijd want Matthys zijn huis is geen thuis zonder Thys. Dan kun je letterlijk en figuurlijk met n rechte rug je zoon in de armen vliegen.